Laatste dagje

19 februari 2014 - Gerlos, Oostenrijk

Lieve allemaal,

Vandaag is de laatste dag in Gerlos voor ons. De rest heeft hier nog een paar heerlijke dagen in het vooruitzicht. Innsbruck gaat het toch niet worden vandaag. Morris blijkt namelijk zijn eerste skiwedstrijd te hebben, dus daar gaan Madelon en Jurgen natuurlijk even kijken. Irwin en ik slaan Innsbruck dan ook even over en gaan direct met de taxi naar het vliegveld. Het is buiten een beetje druilerig, dus ook wel lekker om binnen nog een beetje spelletjes te doen enzo.

Gisteren hebben we dus de eerder genoemde Germknödel gegeten bij de Milchbar. Het ziet er uit als een soort broodje bapao, maar smaakt heel anders. Wij hadden de variant met vanille saus. Smaakte prima en lekker zoet.

Daarna door naar de après ski. Daar hebben we verschillende schnaps genuttigd en lekker meegezongen met de muziek (met name ik haha). De bitterballen waren op en in plaats van een portie bitterballen, kregen we toen kroketten. Wel acht stuks. Beetje veel haha, maar ook die gingen uiteindelijk wel weer op.

Olivier gaat ook als een speer op de piste. Met gemak gaat hij de piste af en haalt hij snelheden van over de 50 km. Doodeng. Irwin is zelfs over de 70 km per uur gegaan. Maar goed dat ik dat niet gezien heb haha.

Vanavond zijn we weer in Nederland en morgen weer aan de slag. Nu dus even genieten van de laatste paar uurtjes.

Liefs en een dikke knuffel,
Irene