Snowdrops are falling on my head

16 februari 2014 - Gerlos, Oostenrijk

Lieve allemaal,

De afgelopen dagen hebben we prachtig weer gehad. Vandaag is de eerste dag dat het sneeuwt. Ook erg mooi om te zien en het landschap om ons heen wordt steeds witter. Het lijkt wel winter :-).

Ik heb de nodige reacties op het Valentijnscadeau voor Irwin gehad. Dus dat laat ik jullie nog wel weten als ik weer thuis ben wat dat was.

Gisteren zijn Jurgen, Madelon, Olivier en Morris ook aangekomen. Ze hebben veel file gehad onderweg. Dus ik was extra blij dat we zijn gaan vliegen. Vanochtend hebben zij de skis en skiles voor Morris geregeld. Dus die volgt nu zijn eerste les.

Irwin is net vertrokken met Jurgen en Olivier om te gaan skiën. Het is op de berg zo te zien wel erg mistig, dus het wordt rustig aan doen vandaag. Gisteren en eergisteren hebben ze per dag zo'n 30 km afgelegd. Dat zullen ze vandaag wel niet gaan halen.

Ik ben gisteren weer heerlijk de sauna in geweest en heb ook het volgende boek weer uitgelezen. Het is maar goed dat ik een voorraadje op de ereader had gezet :-). Echt een uitvinding.

Inderdaad Carlo kunnen we de hele dag door eten en drinken. Dus we gaan zeker niet omkomen van de honger en de dorst. En Eveline het kleurtje zal nog wel mee gaan vallen, want de komende dagen wordt er sneeuw en bewolking verwacht. Maar we gaan het zien en beleven.

Gisteren ook nog door het dorp gelopen en een skibril gekocht voor Irwin dus die ziet alle heuvels en dalen nu extra goed op de piste. Ik had nog even het idee om met het openbaar vervoer naar Mayerhofen te gaan, maar daar gaan de winkels al rond 12 uur dicht en ik zou er rond 11 uur aankomen en dan tot 16 uur moeten wachten om weer terug te gaan. Dus dat heb ik maar even overgeslagen. Dus tja dan toch maar weer verder relaxen. Wat is het toch zwaar hahaha :-).

Leuk weer om jullie berichten te lezen! Bedankt weer daarvoor.

Ik ga zo mijn spullen bij elkaar rapen en me weer installeren met een boek.

Liefs en een dikke knuffel uit Gerlos,
Irene